با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
مدیرعامل اپل عرضه هدست ویژن پرو را به عرضه اولین آیفون تشبیه کرد
عکس : ویژن پرو

پس از عرضه اولین اپل واچ در سال 2015، ویژن پرو اولین محصول جدید اپل در طول 9 سال گذشته بوده است.

اپل هدست ویژن پرو را در روز جمعه عرضه کرد؛ اکنون «تیم کوک»، مدیرعامل اپل ، در یادداشتی صمیمانه به کارمندان این شرکت گفته که اپل در آستانه عصر جدیدی است و عرضه این هدست را به روزهای پرمخاطره عرضه آیفون در حدود 17 سال پیش تشبیه کرد. پس از عرضه اپل واچ در سال 2015، هدست ویژن پرو اولین خط تولید جدید اپل محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار گجت سایت شات ایکس و به نقل از دیجیاتو براساس گزارش بلومبرگ، تیم کوک عرضه ویژن پرو را با دستگاه‌های قبلی، به‌ویژه آیفون، مقایسه کرد و گفت که این هدست به مجموعه محصولات پیشگامانه قبلی این شرکت می‌پیوندد. او در این یادداشت نوشت:

«دو هفته پیش چهلمین سالگرد مک را جشن گرفتیم؛ دستگاهی انقلابی که جهان را متحول کرد و پایه و اساس دهه‌ها نوآوری را بنا نهاد. وقتی آیپاد را معرفی کردیم، یک‌شبه هزار آهنگ در جیب مشتریانمان گذاشتیم. روزی که آیفون را عرضه کردیم، می‌دانستیم که این محصول خاص است، اما هیچ‌یک از ما نمی‌توانستیم تأثیر عمیق آن بر زندگی روزمره خود را پیش‌بینی کنیم.»

او همچنین به اپل واچ که روزانه جان کاربرهای مختلفی را نجات می‌دهد، اشاره کرد و در آخر گفت اکنون هدست ویژن پرو به این لیست می‌پیوندد و فناوری را بازتعریف می‌کند.

عرضه ویژن پرو؛ اولین محصول جدید اپل از سال 2015

هدست ویژن پرو مطمئناً محبوبیت کمتری نسبت به دستگاه‌های قبلی اپل دارد که عمدتاً به‌دلیل قیمت 3499 دلاری آن است، بااین‌حال همچنان یک محصول انقلابی به‌حساب می‌آید. اپل در طول دوره پیش‌فروش بالغ بر 180 هزار هدست فروخت که بیش از 600 میلیون دلار بوده است.

این شرکت با ویژن پرو نوید گامی به‌سوی فناوری‌های واقعیت افزوده را می‌دهد؛ اگرچه کاربران برای درک این فناوری باید دموی عملی آن را در فروشگاه‌های اپل امتحان کنند. این دمو کاربران را با محیط‌های منحصربه‌فرد ازجمله کنترل اپلیکیشن‌ها با حرکت چشم و دست آشنا می‌کند.

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین