با شات ایکس همیشه در فناوری بروز باشید
AMD با ۱۳۵ میلیون دلار  به سراغ ۶G و AI می‌رود!
عکس : اینترنت نسل ششم ای ام دی

روث کاتر (Ruth Cotter)، معاون بازاریابی، ارتباطات و منابع انسانی AMD ، گفت: «از طریق سرمایه‌گذاری اخیر، تیم‌های تحقیق و توسعه ما در ایرلند موتورهای محاسباتی را با کارایی و سازگاری بالا برای بهبود عملکرد مرکز داده، شبکه‌سازی، ارتباطات ۶G و هوش مصنوعی طراحی خواهند کرد.»

به‌تازگی AMD اعلام کرده که قصد دارد ۱۳۵ میلیون دلار برای افزایش فعالیت‌های مهندسی و تحقیق و توسعه در ایرلند ​​سرمایه‌گذاری کند. این سرمایه‌گذاری برای حمایت از طرح‌های تحقیق و توسعه نسل‌های بعدی هوش مصنوعی، مراکز داده، شبکه‌سازی‌ها، زیرساخت‌های ارتباطات ۶G و در نهایت ایجاد ۲۹۰ شغل جدید است.

AMD قبل از این‌که Xilinx را در سال ۲۰۲۲ خریداری کند، برای تقویت فناوری نیمه‌رسانا بیشتر با IDA Ireland در ایرلند همکاری می‌کرد. جدیدترین سرمایه‌گذاری که مبلغ آن ۴۰ میلیون دلار بود، توسط Xilinx در سال ۲۰۱۷ انجام شد تا فعالیت‌های مهندسی و تحقیق و توسعه خود را افزایش دهد و بیش از ۱۰۰ متخصص دیگر را استخدام کند. در همین راستا، مایکل لوهان (Michael Lohan) مدیرعامل IDA ایرلند گفت: «این سرمایه‌گذاری باعث تقویت جایگاه ایرلند به‌عنوان یک پیشرو در فناوری نیمه‌رسانا می‌شود و این باعث می‌شود تا ایرلند در لیست اعضای مرکز فعالیت‌های تحقیقاتی و مهندسی اروپایی AMD قرار بگیرد. IDA ایرلند مفتخر است که از AMD پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که در گذشته به مدت سه دهه از Xilinx پشتیبانی می‌کرد و اکنون متعهد شده تا از سرمایه‌گذاری‌های مقیاس بزرگ که تاثیر مثبتی بر صنعت نیمه‌رسانا اروپا دارد، حمایت کند.»

ارسال این خبر برای دوستان در شبکه های مجازی :
تلگرامواتساپایتاتوییترفیس بوکلینکدین